فناوری در بخش سلامت با حضور وزیر ارتباطات بررسی می شود



پایگاه فناوری اطلاعات ویندوز: بر اساس دستور جلسه کمیسیون بهداشت مجلس، موضوع فناوری در بخش سلامت کشور با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی می‌شود.

این نشست سه شنبه ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

همچنین در نشست هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارائه گزارش دعوت شده است.



منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا